Atieh Zahir هستم.....

تراوشات ذهن پریشان من . . .

سلام...

به دنیای ذهن پریشانه من خوش آمدید.

امیدوارم از مطالبم لذت و استفاده لازم رو ببرید...

 



                                       Atieh Zahir


 



نظرات شما عزیزان:

meysam
ساعت12:05---30 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزيزم.وب زيبايي داري اگرتمايل به تبادل لينک داري به وب من بيا وتبادل لينک کن.نظريادت نره اينم کدبنر وبلاگم:

\"?عکس

\"?عکس

\' dir=\"ltr\" >



ati
ساعت10:23---7 فروردين 1392
سلام عسیسم مررررررررررسی..توهم موفق باشی..راستی من لینکت کردم

ati
ساعت15:08---24 اسفند 1391
اجی منم اسمم عطیس
تراوشات ینی چی؟


یلدا سلیمی
ساعت19:34---2 دی 1391
بدو بدو بدو بدو جا نمونی
دوستی که میخواهی انتخاب کن
دوستیابی یلدا
مرجع پیدا کردن دوست مورد علاقه ات
جا نمونی


saman
ساعت16:30---2 مهر 1391
salam azizam webe ghashangi dari,man linket kardam to ham mano link kon montazeretam

zire.tigh
ساعت17:58---16 مرداد 1391
سلام وبلاگ خیلی با حالی داری
به ما هم سر بزن لطفا نظرم بده


ساناز
ساعت17:45---14 مرداد 1391

تازه حکمت بازی های کودکانه را میفهمم:
زووووو…

تمرین این روزهای نفس گیر بود…


ساناز
ساعت21:14---27 تير 1391
چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد...

مبهم
ساعت14:55---23 خرداد 1391
سلام دوست من وبتو دوست دارم
منتظرتم


enayat
ساعت13:04---7 خرداد 1391
بلاگ خوشکلی داری .. .
به من سربزن، نطربده و لینک خبربده. ..


나치
ساعت19:33---15 ارديبهشت 1391
안녕하세요 제 이름은 나치입니다. 저는 블로그를 좋아했습니다. 또한, 내 블로그를 확인하시기 바랍니다. 지금에 감사드립니다

shahla
ساعت10:36---15 ارديبهشت 1391
سلام خيلي وب خوبي داري وقت كردي به وب منم سر بزن

hj
ساعت18:38---14 ارديبهشت 1391
سلام دوست من وب جالبي داري به منم سربزن ونظر بده مرسي

پريا
ساعت21:07---7 ارديبهشت 1391
عاشق شدي عزيزم؟؟؟؟

محسن
ساعت17:44---22 اسفند 1390
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
.............................?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?


peiman
ساعت20:22---13 اسفند 1390
درود . خیلی زیبا می نویسی
دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم


ali
ساعت13:45---23 بهمن 1390
عالیه.حرف نداره.ahanghaa.loxblog.com

الناز
ساعت16:19---22 بهمن 1390
_♥♥_♥♥آپم
_♥♥___♥♥آپم
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم< br /> ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم
____♥♥___♥♥__♥♥آپم
___♥___________♥آپم
__♥_____________♥آپم
_♥_____♥___♥____♥آپم
_♥___///___@__\__♥آپم
_♥___\\______///__♥آپم
___♥______W____♥آپم
_____♥♥_____♥♥آپم
_______♥♥♥♥♥آپم


یه دختر تنها
ساعت18:16---5 بهمن 1390
سلام

وبلاگ قشنگی داری مطالبش واقعا زیباست، تقریبا همه مطالبشو خوندم

اگه دوس داشتی با هم تبادل لینک کنیم
پاسخ:mer30 ke vaghte ba arzesheto sarfe khondane webloge man kardi baz ham sar bezan aziiizam baz ham mamnoon


nazi
ساعت19:34---18 دی 1390
salaam
mataalebet kheiyli ghashange....
khoob minevisi
movafagh baashi


hamraz
ساعت23:56---19 شهريور 1390

چيزهايي که داري، کسي که هستي، جايي که هستي يا کاري که مي کني تو را خوشبخت يا بدبخت نمي کند. خوشبختي و بدبختي تو از افکارت ناشي مي شود. ديل کارنگي


ستاره
ساعت18:21---11 شهريور 1390
salammmmmmmmmmmm aloooooooo kojaii bia tooye mihanblag vasat kament gozashtammmmmmm kodoom e mail ro add kardi? ino add kon
setareh.star76@yahoo.com
in jadideh bodo zood bash khoshgellllllll


setareh
ساعت1:19---6 شهريور 1390
دوستت دارممممممممممممممممممممممممممم مممممممممم: *

setareh
ساعت1:16---6 شهريور 1390
سلامممممممممممممممم خوبي گلم؟
نازييييييييييييي نمي دونييي؟
خب ميگم بيا توي مhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(5).gifيهن بلاگ ثبت نام كن چون هم راحته هم خودت قالبتو ميسازي و.......
خيلي خوبه دوستت دارم اگه نظرت تغيير كرد همه ي مطالبتو پاك كن بعد بنويس كه اين وبلاگ به ....اين ادرس تغيير كرده بعدشم گلممممممم بيا بهت بگم كه چه جوري پر طرفدار بشي مث من...!ت ورو خدا بيا ميهن... خواهششششششششششش خودم باهات كار ميكنمممممممم دوستت دارم اخي توهم هم سنميييي؟
خوشحال شدم توهم توي تهروني؟ منم همينطور توي كجاي تهروني؟ من توي زعفرونيه كه به شاهرخم نزديكم هر بار ميبينمش و به اعتنا نكردن به دخترا ميخندم ولي خوبه اين كاراشو دوس دارم نه دوس ندارم بهتره بگم عاشققققققققققققققققققققققققققق قققشم خب ريادي گفتم منتظرتم بيا باحال نظر بده كه توي مطلب بعدي بزارم باي تابعد


hamraz
ساعت22:50---3 شهريور 1390
salam,mamnon az nazaret man ahle sar zadan be webloge kasi nistam,dos daram age kasiam behem nazar mide vaghean khode bashe webamo,mamnon ke khondi,webe khobi dari movafagh bashi

shirin
ساعت11:46---28 تير 1390
salam
mamnunam ke behem sar zadi!
age dus dashte bashi bede ta sayamo bokonam
ta hala motarjemi nakardam vali khosh hal misham betunam komaket konam!


paras2
ساعت22:14---26 تير 1390
salam khob bod tabrik migam behet khoshhal misham be manam sar bezani

ali
ساعت14:39---22 تير 1390
سلام وبلاگت قشنگه
امیدوارم که به منم سربزنی
من شما رولینک کردم اگه دوست داشتی منولینک کنید
اومدی نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 6 تير 1398برچسب:,ساعت20:31توسط Atieh Zahir | |